utställning i morgon =)


vi kom nyss hem från emma och marie, Gizmo har nämligen blivit friserad, vart kanon bra =)
jag och emma ska nämligen åka till österbybruk i morgon för att ställa ut vovvarn!
råkigt nog så höglöper dora, är tur att vi inte har samma ras och att vi ska in i samma ring samtidigt. Så det kommer att gå bra, gick jätte bra på promenaden som vi tog iaf!
Nu hoppas vi bara på att vi ska få kanon väder. tråkigt nog kommer det nog att bli regn =(

uch vad trött jag är, måsta packa bada gizmo, sen ska jag nog gå och knyta mej. ska väll upp rint 4 i morgoon bitti

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kammar vi hem de här imorgon ;)

2009-05-23 @ 19:15:36
URL: http://www.lerigatassen.se
Postat av: Emma

Hey! Vill du åka med mig till Älvkarleby den 6 Juni?? :) Jag ska ställa Dora, Tudde och två papilloner :)

2009-05-25 @ 22:26:07
URL: http://www.lerigatassen.se
Postat av: benny

Hallå Helan

Hur fan lät du i TV. Vilken jävla stockholmsdialekt du har.

Hörde att du norpat Eu's soffa. Helt rätt! Gamla människor mår bra av att stå och titta på TV. Det är bra för blodcirkulationen.

Vi kommer väl och kollar in lyan.

När har du inflyttningsfest?

Hälsningar

Morbror Benny

2009-05-26 @ 15:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0