saknar mitt hår



är så himla sugen på att åka kryssning. Tjejerna vet inte hur dom jobbar, eller fick inget svar när jag talade med maria. Men snart så måste vi boka resa alltså =)
sitter här och tänker på mitt hår som jag tog ur för drygt 1 vecka sen. jag saknar det så himla mycket. Då var det långt och tjockt, fint och mycket!
Nu har jag inget hår kvar kan man säga. Börjar bli som min mormor flintskallig!

-------------------------------------------------------------

Med lägenheten så börjar det gå framåt.
så himla kul.
skulle åka in till stan och beställa hanfat mm... fick uppgifter om att jag skulle ha standard mått. Men när jag väl stod i butiken och frågade en bekant så fick jag till svar att standard va 60, men alla badrum är olika, så det är lika bra att beställa sen när toalettstol och badkar/el dusch är på platts. Så det belv inget av att handla något. Men däremot så skulle vi åka och köpa kontakter eller vad det nu heter, som man stoppar i sladden i, i väggen. samt på och av grejjer som man tänder och släcker lyset med. Passade på att visa morsan kåken. hon tycker den är så fin =)

Kommentarer
Postat av: Targenor

Hallå

Hittade ett inlägg av dig http://www.bloggproffs.net/2008/08/det-gr-att-tjna-pengar-p-att-blogga.html

Där du funderade på hur du kunde få igång reklaminkomster, går det bra nu eller är det fortfarande stiltje?

Hos mig är det rätt stiltje, dock har ja mest utländska besökare och försöker anpassa mig efter dom.

Ha det fint

2009-05-11 @ 23:06:06
URL: http://blogg.targenor.se
Postat av: Targenor

Hejsan

Jag kan tänka mig tre sätt att göra det på, dock klurar jag fortfarande på hur man ska få folk att klicka.



1) Om du köpt en ny produkt/klädr/smink , blogga om det med reklamlänk, likadant med saker du skulle vilja ha. (dock inte i överflöd, då det lätt blir en enda reklamblogg som blir ointressant att läsa)



2) försök vara på top, hålla koll på vad nytt som kommer, vad som rör sig i bloggvärlden och försöka anpassa reklamen efter det.



3) lägg in en "poll" på bloggen, en så kallad omröstning och fråga vad dina besökare handlar då dom handlar online och anpassa reklamen efter resultatet.



Jag har försökt blogga om en produkt som jag var intresserad av att köpa, det gick så där men det känndes inte som det var en bra grej, då det inlägget känns helt annorlunda än resten av bloggen känns som de skriker reklam

2009-05-13 @ 00:52:41
URL: http://blogg.targenor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0