ett annat mähä

har fortfarande ingen dator... börjar få lite panik inför mitt jobb, måste hitta något nytt nu med en gång! Men finns inget, så vad gör man?
för några veckor sen rymde min ena nymfparakit, eftersom min dörr inte går att stänga helt så hade den åkt upp... Efter 1 veckas letande så trode jag den hade dött... men icke, va en tjej nere i skärgårn såm hade hittat den. Och hon ville ha den, jag passade på¨att fråga om hon ville ha den andra oxå, vilket hon ville. Så nu blev jag av med dom, skönt =)

I lägenheten går det sakta men säkert framåt. vardags rummet , sovrummet och  hallen är helt färdigt. inne på toaletten är det så gott som klart. Golvet har torkat, ny matta är insatt på golvet. Nytt kakel på väggarna. nu saknas det bara att toalett, badkar och handfat sätts in.
I köket är det bvara kakel ovanför diskbänken och en ny diskbänk som ska sättas dit.
Är inte mkt kvar, så snart kan jag å gizmo och mikna andra söta djur flytta in. lagom till jul är det ng klart

Kommentarer
Postat av: Emma

Hey! Ja, absolut, det måste vi verkligen köra på. Österbybruk den 24 Maj, som vi ska på, är ju en stor officiell utställning.



Officiell - en stor utställning där man kan få CERT.

Inofficiell - små utställningar, där man ej kan få CERT (som skavlöten)



Nationell - jag tror det är som Världsutställningen, där folk från hela världen kommer till!



Jag tycker absolut vi ska ta o boka lite mera :D

2009-05-04 @ 20:33:51
URL: http://www.lerigatassen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0