visst är det märkligt

var på arbetsinterljuv idag i täby, värkade som om att jag skulle få tjänsten som var på 100% och på dagtid! överlycklig som jag var... Ja eller ska provjobba i vecka och se hur det fukar, men det värkar vara jätte kul! Hur trevliga som helt var chefetrna som hade det, och det är alltid ett plus i kanten! Inte nog med det, när jag kommer hem till lyan som jag håller på att rusta upp, ja då ringer städ tanten, som jag redan jobbar hos 4 timmar i veckan. och frågar om jag är intresserad av ett heltids jobb hos henne. Vad man blir fundersam nu... Men och andra sidan jobbar jag hos henne så städtanten så tjänar jag jätte lite, gämfört med i täby... Så det blir nog så att jag tar det i täby ändå. Är bara dagtid, inga kvällar, inga helger inga röda dagar, vill säga ledig under jul och nyår, ledig under påsken.. det är jag inte i nu läget. Ett dröm jobb enligt mina ögon!
Efter interljuven så häll jag och tanterna på i min lya, helt slut efter dagens insattser.
Blir ett problem med Gizmo, han kan jag inte lämna hemma hela dagarna, och jag kan inte ha med mej honom heller... Är något jag måste lösa innan jag tackar ja.. Eller det löser sej alltid, i värsta fall får jag ha honom på något hunddagis eller så...

Hur har ni haft det idag?

Kommentarer
Postat av: Rebecca (Lipgloss, girls best friend)

Hoppas du har en trevlig kväll! :)

2009-03-09 @ 19:13:03
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0