velande på mej


gud man ser ut!
Blir så less på den här eländiga snön. Nu är vintern över för länge sen kan jag tycka.. man blir så trött... Slängde mina vinterskor, så dom läkte in.. och för jag trode vintern var över.. Men ack så fel man har, såg ut som ett riktigt fjån när jag jobbade igår, med Gummistövlar
Har gjort illa hela min högra axel oxå.. klantig som jag är! Var så här i måndags åkte jag till täby, innan skulle jag fylla på spolarvätska, vilket gick bra. Dock när jag skulle stänga igen motor huven så råkade jag släppa taget så hela armen vek sej, bara knaka till.. Nu har jag så himla ont så jag kan knappt klä på mej, så det stramar åt.. Aja är väll smällar man får ta bär man är klumpig!
Idag åker jag in tidigare till lyan då jag ska skjussa in nettan till jobbet. Sen börjar jag själv 12.30 så jag hinner få lite gjort iaf =) Synd bara attdet tar sån himla lång tid. Nu är mitt sovrum tapetserat klart samt vardags rums golvet är lagt. Fattas bara golv och tapeter i rästen av lyan. Samt så ska jag sätta upp ett valv in till vardags rumet mm, så har inte ens kommit halvägs.. Tar tid.

Nu håller jag på att vela hur jag ska göra med allt... Fick en heltids tjänst i täby, samt så fick jag heltidstjänst i norrtälje, tyvärr så tackade jag nej till alla. Eftersom om jag ska åka till täby, så blir det problem med Gizmo, och om jag skulle ta tjänsten i norrtälje så måste jag börja redan idag. Och jag har ju en månads uppsägningstid på mitt jobb jag har nu.. Men funderar endå på om jag inte ska ta tjänste ledigt under sommare och sommar jobba. Så jag ska gå runt i morgon och söka jobb i butiker, hoppas att jag får någon tjänst.
Hur hade du gjort?

Kommentarer
Postat av: Söderlund





Det har snackats om de flesta och om det mesta.

Varje helg publiceras "veckans babe" som jag väljer

ut ifrån dem som varit aktiv inom att kommentera i

bloggen. Nya intressanta ämnen tas upp dagligen och

det finns ingeneting som är för stort eller för litet för bloggen.



Den bygger på sex, relationer och allting som har

med det att göra i största allmänhet. Läs det senaste,

om du är ny läsare hos mig, så kommer du snabbt att

komma in i det hela, det är jag övertygad om. Bloggen

läses till mestadels av tjejer och många tycker om

det jag publicerar för att de väldigt ofta får reda

på hur vi killar egentligen tänker just runtomkring så

pass intressanta ämnen som sex och liknande.



Jag välkomnar härmed även dig till min blogg och

hoppas att den kommer att underhålla även dig och

att du kanske kan bli en trogen läsare framöver.



Stort tack på förhand och hoppas att du kommer trivas!



Mvh

Söderlund

- The sex side of life.




2009-03-11 @ 09:21:13
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: benny

Hallå Helan

Körigt att välja mellan jobb. Vad är det för slags jobb?

Ska du ta tjänstledigt och sommarjobba? Hmm det låter lite osäkert.

Det blir nog bra.

Vi ses på lördag, så får du berätta.

Hälsningar

Benny

2009-03-11 @ 11:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0