förkyld

Gud vilken förkyldning jag har åkt på! hade jätte svårt i natt att sova, då jag inte hade någon nässpray. Nu nyser jag och är allmänt trött... Jag och Mamma åkte in för att handla tapeter till min lägenhet... Ett jäkla meckt. Jag som inte känner mej så bra, vart helt slut och kände att jag inte kommer någon vart... Hopplöst, sen när man inte heller vet vad man vill ha eller så... Har inte alls tänkt igenom hur eller vad jag vill ha för tapeter.
slutade med att jag stog och velade en massa... men fick buckt med det efter mycket om och men..


hade tänkt den här tapeten i hallen..


den här som fondvägg i sov rummet..
sen en ljus grå tapet  som går lite i silver runt om på kanterna.

tänkte ha något i den här stilen i köket, men tapeten var slut... så köpte aldrig någon tapet till köket..

självklart så hittar jag en as snygg tapet, som det bara finns 2 rullar kvar av, behövde minst 4 rullar, så typiskt..

Har inte fått något svar från alla jobb som jag sökte... Ingen som vill ha mej helt enkelt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du måste snälla hjälpa mig :) tapeten i mitten den med svart grå och silver, vad är det för märke eller vet du vart den finns/fanns?



Kram Sandra

2011-01-21 @ 13:13:16
URL: http://saaandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0