trött

Har varit och handlat inredning hela dagen, så som, tapeter, golv klinkers kakel klister och gud vet allt. Hela bilen vart propp full. Vägte ton med allt som jag köpte. Helt otroligt vad det går åt stålar! Hittade golvet som jag her letat efter oxå, men det var jätte dyrt så jag struntade i det, kostade äver 1000 kr/kvm2 och vardagsrummet är 20 kvm2 så det skulle bli över 20.000 för bara golvet, för dyrt så jag sket it..

Blev så less här, satt och kollade på melodifestivalen, och börjar undra ur folk tänker när dom röstar fram den här dåliga låten  snälla snälla  Bara skär i mina öron, gud vad dålig låt, är det värsta jag har hört på länge



vad tycker ni om låten? Benny, om du fortfarande läser min blogg, vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Svenne

Den är bra, men mest för att hon är så sjukt duktig på att sjunga. Hon är ett musikaliskt geni!

2009-03-08 @ 03:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0