pensionsvalet KAP-KL



fick hem pensionsvalet kap-kl idag. Fattar inte varför dom skickar ut sånt skit till folk som e 21. Jag menar dom kan ju börja tjata och skicka hem pappren till folk som är 40+, då kanske man kan förstå. Men jag menar om jag ska börja pensionsspara redan nu. Och sen jobbar man till minst 65, då sparar jag alltså i 44 år, och efter att jag fyllt 65 så lever jag drygt i 20 år till. Känns så onödigt. Hinner jag då dö innan jag blir 65, ja då tar ju dom stålarna själva. Har jag slösat och dom gått plus. Nä så det här att pensionsspara blir inte av för min del. Sen är det skatt och allt möjligt på det där i slut ändan. Så man går bara minus. Eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Christina

Njaa , igår hade jag lite mer besökare än vanligt. Men jag är inte van med mer än max 50 besökare per dag så.. :P Men kanske det funkar , det får nog tiden utvisa. :) Men inte är det en dålig idé med 1000hemsidor.. Kanske bara lite dålig reklam .. :P

2009-03-04 @ 13:09:38
URL: http://stiini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0