fika



Finns det något som är så trevligt som att fika? Har kommit på att min stora hoppy är att fika! Helt otroligt. Jag och Maria fikar så ofta vi hinner... Jag och Jeanette fikar så fort båda är hemma. Att sitta där med en stor varm kopp med te. Var senast i onsdags hos maria och tog en kopp kaffe, och börjar fundera på att ta en till nu me..

helt plöttsligt igår när vi stod i köket... Så börjar musiken spelas.... Sterion var inte ens på, ingen hade lyssnat på den på flera dagar, och vi var i köket, sterion är i vardags rummet... JÄTTE HÖGT! Var skit läskigt eftersom ingen satt på den..



Gud vad jag älskar den här! Men skumt att den satt på sej själv, ett mysterium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0