exem

som sagt kan inte sluta lyssna på Torleifs!

I morgon blir det tidigt, ska åka och hämta ett tapetserar bord, åka till uppsala och införskaffa inredning så som tapeter och ett valv bland annat..
Råkade på att få exem på mina händer! uch vad ont det gjorde. Var så här att jag stod och tvättade av köksluckorna invändigt, med plast handskar diskhandskar, dom vart konstigt nog alldeles blöta inuti, och det sved som in åt bengen. Tillslut gjorde det så ont att jag vart tvungen att avbryta det jag höll på med. När jag tog av mej handskarna så var jag alldeles illröd om händerna, och det brände! Gjorde så himla ont alltså, va nog det västa jag har varit med om! Nu har jag fullt av exem! var vatten med allrengöringsmedel, ajax. Är fullt medveten om att man måste ha skydds utrustning på när man använder sej av städ produkter, men det råkade läcka in... Får skylla mej själv!
Så himla typiskt, så ringer ett jobb som jag har sökt, så jag ska dit på måndag, får se hur det går  =) Men det är ett städ jobb, och jag är väldigt känslig för staka produkter. Men jag hoppas att jag får det!

Kommentarer
Postat av: Amanda

tack så mycket :)

Jo vi ska se lite



Amanda

2009-03-06 @ 19:11:17
URL: http://fairytalesnails.devote.se/
Postat av: Amanda

för mig är det tvärtom :P

2009-03-06 @ 19:20:18
URL: http://fairytalesnails.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0