datan funkar fortfarande inte

tänk vad tiden går. Känns som att det är sommar men endå så himla kallt!

Har inte funnits någon möjlighet för mej att sitta vid datan då datorn hemma är paj. lika bra att slänga skiten.
Min blogg hade hakat upp sej oxå, all reklam samt där det visar hur många besökare försvnn. Vet inte hur, men någon form av kortslutning. Sitter nere hos mamma och ska söka lite jobb hade jag tänkt.. sen tar jag och Gizmo och knarar hem. Tar väll drygt 50 minuter, så en lagom promenad =)
Hade oxå tänkt att byta ut den här bloggen till en annan, men det bllir inte av. Har redan gjort 3 olika.. Men min nya hotmail adress fungerar inte,... Nått fel blir det så jag skiter helt enkelt i det.
Entligen så är det helg, och jag är för en gångs skull ledig fredag lördag och söndag. Ska dock till städet och sen jobbar jag extra i morgon kväll, lördag

vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: FamiljenLindé

Hejsan!

Jag har nu startat en tävling som jag hoppas du kommer vara med och deltar i. Länken till tävlingen är: http://familjenlinde.blogg.se/2009/april/tavling.html#trackback



Kram

2009-04-13 @ 12:13:34
URL: http://familjenlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0