bundna tanter

attans vilken förkyldning jag har åkt på. Helt slt hela jag.
Pratade med farmor nyss, angående tapetseringen, men hon har aldrig tid. Var meningen att vi skulle börja så fort spacklingen var klar... Nu är det klart, och då börjar velandet... Nä nu måste hon ha tapetserar bord, jag svarade lite lätt... Men jag kan åka och hämta det i morgon.. Men det gick absolut inte för sej, för då skulle Bkörn komma, vilket han skulle ha gjort i en veckas tid, hon har ju inte kunnat hela veckan för hon vänrtar på honom. Att pensionerer ska vara så bundna, jag menar dom har ju all tid i världen. Men endå ska dom passa tider och har inte tid med något... Lite kul igentligen att alla är sådana. Även dom som är endå äldre, som inte gör något alls på dagarna. Är oxå så stressade och inte har tid med något...
Nää jag ska nog göra det själv, går snabbast så, tror jag.

Sitter och tittar på lite bilder, nå vilken hårförg passar jag bäst i tro?

det bruna jag har nu?

Eller


eller det ljusa?

Kommentarer
Postat av: melina

jo fast det är svårt att "göra slut" med kompisar när man träffar dom varje dag i skolan..



tycker att du passar bäst i brunt förresten

2009-03-04 @ 23:09:52
URL: http://melinia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0