bärsa

nu har både jag och gizmo flyttat in till stor stan =) har lyckats att flytta in i en trappuppgång där det bor 70+ samt en kåltrasst! helt otroligt! både jag och gizmo trivs jätte bra! Lill skiten är inte van vid att höra så mkt bilar och folk som går i trapp huset.. så han satt till en början och skällde väldigt mkt.. men tycker att han har blivit bättre. klantiga jag skulle skystera ett vardagsrumsbord, vilket jag hade sönder, fick lämna tillbaka skiten och fick stålarna tillbaka. Måste som vanligt så ska grejjer inte rungerar, skulle lägga upp lite bilder men min sega lur hakar sej tamefan hela tiden, så nu skiter jag i det.
nettan och danielle skall ut ikväll, var meningen att jag skulle me, men jag skiter it, ska ändå på utställing i morgon bitti.

Kommentarer
Postat av: E & M

Härlig header! :)

2009-06-12 @ 13:28:16
URL: http://minigraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0