vart på banken igen...

Gick upp tidigt i morse, klockan var staxt efter 7, på morgonen... Sov bara i 5 timmar i natt, han inste sova längre. Skulle till banken på möte kl 10, innan hade jag tänkt att besiktiga bilen, men märker i sista sekund att ena lyset inte fungerar. Så jag sket it, onödigt att besiktiga bilen när man redan vet att den inte går igenom! Kära Björn är så snäll och ska kika på detta innan jag börjar jobba idag!
På banken gick det jätte bra! Mötte upp pappa som följde med mej dit. Vi gick igenom en massa saker angående lägenheten. Vad jag ska renovera, och hur mkt jag ska låna. Har bokat in ett till mötes tillfälle och det är på min inträdnings dag, till lyan! Alltså den 16 februari. Så himla kul.
Ska testa att ta med mej min kära söta rara lilla Kisse Trolle. Som jag så hämskt gärna vill ha med mej. Är inte säkert att han trivs att bara vara inne. Från att ha fått gått som han vill in och ut. Till att bara behöva vara inne. För om han ska bo hos mej i lägenhet så kan han inte få vara ute. är en stor väg, tungt trafikerad precis utanför, sen bor jag ju 1 våning upp oxå. Men testa det måste jag absolut göra, anars får han bo kvar här hemma =) Alla fåglarna ska jag oxå ha med mej samt Gizmo så klart! Funderar på om jag ska skaffa ett akvarium, tycker att det är så himla fint med fiskar. Men det får jag se...

Är fortfarande snor halt ute, is lixsom under själva snön. Har inte vågat mej på att gå ut på promenad idag heller. Jag Gizmo och dom andra vovvarna är bara ute i stället... Får ju bli så när det är så halt! Är så himla fika sugen, får se när maria blir friska från sin eländiga magsjuka! Men om några veckor så kan vi förmodligen fika igen! Har hakat upp mej på att lyssna på en as bra låt med James Morrison ft Nelly Furtado Broken Strings, skit bra låt!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

De e kanon med mej! ja men va härligt, vart finns lägenheten då?? va kul för dej! :) hur stor är den då?

2009-01-27 @ 16:24:07
URL: http://beennifer.blogg.se/
Postat av: maria

och du ska snacka om att va aktiv haha ;)

2009-01-28 @ 13:50:41
URL: http://miamango.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag länkar till dej på min blogg :)

2009-01-28 @ 16:46:43
URL: http://beennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0