?

blir så less, nu är det nån, vet inte vem, men NÅN som har renst hela datan, så mina mappar är helt borta! Verkligen synd att nån idiot har tagit bort mina saker! blir så förbannat less, att man aldrig får ha nått i fred! Samma , skulle tvätta, men NÅN har paxat maskinen så denna NÅN har alltså lagt in enbart sin maskin i tvättmaskinen och inte satt på den. Bara för att vara säker på att  nan får ha den för sej själv. Blir så trött... Satt på maskinen själv så nu ska jag fixa och ha mej med det oxå. Inte nog med det, har fått hem en påminelse om en parkerings bot oxå. Har inte fått nån på bilen. Blev så förbannad, ringe upp bolaget, och förklarade att man får stå där på SÖNDAGAR! Men det är bara 7 timmar sa hon att det stod. Lika bara att betala nu dåra, ska fan kolla upp det här nästa gång jag åker in till solna, måste få buckt på det här! Har betalat en jävla massa räkningar oxå, så nu är stålarna slut! skit kul måste jag säga



 

Kommentarer
Postat av: benny fröjd

Hallå eller

Fan vad tjorvigt med datan. Hur är det annars? Är ni ute och rumlar nåt?

Kul att se att du jobbar flitigt.

Fast lite mer snusk-bilder på bloggen vill jag se.

Ha det

Benny

2009-01-09 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0