ringt banken

Betalat räkningar för 2000:- Fick lön från städet så lika bra att betala allt som jag hade räkningar på, efetrsom den förra lönen va helt slut! Nu är jag lika fattig igen tills min nya lön kommer på tisdag nästa vecka... Kom och tänka på att jag skulle ringa banken angående mitt lån samt hendpenningen som ska vara betald om 1 vecka... Fick tid nästa vecka på Tisdag, perfekt! Nyckeln och tillgång till lägenheten får jag inte för än den 16 februari! Kanske hela lägenheten är klar tills mamma och Nettan fyller år så Kära moster och Benny, kan kika in i den! Samt Eugenia men hon kommer nog förr, om hon får tid vill säga. Är lite upptagen med hennes vän Sven! Får se, jag är så hilma spänd alltså, tycker det ska bli skit kul!
Kontaktade men kära vän Maria, eftersom jag märkte att städ tjärringen inte darar mer än 200:- i skatt varje månad? Konstigt men maria förklarade för mej hur det låg till, tjänara man lite kan dom inte dra 34% i skatt för då får man inget över, jobbar man gratis. Helt plötsligt i samtalet så får maria bensin stopp! Sitter först och tjatar om att bilen hackar, när hon växlar... efetr några minuter skriker hon i luren FAAAAAAN, jag fick bensinstopp! Kom och hjälp mej, ringer dej snart... men fan jag blinkar ju, Helen jag ringer dej sen har inte tid nu...

Hittade en skit snygg tapet
   
Som en front vägg eller vad det nu heter, att man bara har en sida av ett rum...


          Skit snyggt när man har målat lite blommor på kanten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0