meckt ;)


Vilken dag!
Tror jag får lägenheten. Har det på kän, efter att jag tog i med ett ordentligt bud! Ingen annan av dom andra budgivarna är intresserade längre av lägenheten, har han medelat. Nu ska han bara kontakta 2 till som har varit och tittat på lägenheten men inte lagt något bud. Får se hur det blir. Han hör av sej i morgon " fredag". Är det enda som jag tänker på nu, vilka tapeter hur jag ska ha det möblerat, vad jag ska ha för tv.. dator. Hur toaletten ska se ut. Har sånna planer, och hur snygg den kommer att bli när allt är klart! Hoppas nu att dom här ?? inte är intresserade, så jag kan flytta in i lägenheten.

Maria kom hit idag till mej, kollade på Beck skarpt läge och sista vittnet. Bra filmer men lite tjat. Sen ville jag jätte gärna se på vi hade iaf tur med vädret, men filmen fungerade inte som den skulle så det slutade med att vi kollade på Hostel, Nettan satt och skrek, frågar: vad händer lever han? För kul kan ju kolla kan man ju tycka i stället för att bara blunda och fråga vad som händer!

Snälla rara maria hjälpte mej att färga utväxten, eftersom jag inte kan det själv när jag har förlängningen i skallen!

Jeanettes snutte-filt var spårlöst borta mitt i allt, leta och hade sej där NERE. Kom på när jag hade sjussat maria till bussen, att jeanette låg ju i soffan på dagen där uppe. Gick upp och kollade mycket riktigt den låg i soffan (är nog synsk)





Kollade på uppdrag granskning om dom spanska hundarna som importeras hit, och är sjuka allvarligt sjuka. Och att en vetrenär skriver intyg att som är fullt friska, kommer hit med en massa konstiga sjukdommar. Uch vad hämskt. Får sitta i små katt burar med flera hundar intryckta i, från spanien till sverige i bil. Sitter väll i dom små burarna hela resan utan vatten eller mat, ingen pink paus.

Tjärringen som har hand om det ville väll antagligen bara tjäna pengar, och skiter i om hundarna mår bra eller inte
http://www.hundrondellen.se/index.php


Kommentarer
Postat av: Benny

Kul att du får en lägenhet. Då kommer vi dit och hälsar på så att du riktigt får rå om oss.

Ha det så bizarrt.

Mer snusk-bilder på bloggen.

2009-01-19 @ 16:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0