meckt meckt och åter meckt



sitter här och kom på att jag har helt totalt glömt bort att höra av mej till Maria, hon kanske tror att det har hänt mej nått, vem vet! Bäst jag skyndar mej här så jag hiner ringa människan. Jag jeanette och Gizmo tog även med oss sessan och åkte pulka, för kul! Jävlar vad kul det är.
I morgon "söndag" Ska familjen och jag åka och kolla på en lägenhet, medelar senare hur det blir med det! Är så himla sugen på den, är en 2:a på 69,8 kvm. alltså en väldigt stor 2:a, lägenheten är i stort behov av renoverig, då det är nån gamling som bott där, fula tapeter fult golv, halvruttet kök mm... Som jag kunde se på bilderna iaf. Får se som sagt i morgon.


Gizmo som liten. Så hilma söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0