luften va halvt slut

herre gud, hade näst intill inget luft i bak däcket på bilen ! Blev att åka direkt till statiol och fixa i luft! sen åkte vi och kollade på lägenheten. Var ju inte den finaste lägenheten som jag har sätt. men den var stor! Får se hur det blir. Är ett perfekt område att bo på med tanke på att jag har Gizmo. Hoppas nu att ingen budar för högt på lägenheten. Då kan jag inte köpa den eftersom man måste renovera hela skiten! Aja mäklaren Mattias skulle höra av sej i morgon, får  se hur det blir.
Vi passade även på att åka till donken å käka, sen åkte jag och städade och hämtade annica å hennes kompis.
Nä nu ska jag kolla på film, har en massa bra filmer hemma, som jag bara måste se alltså. Blir väll att jag badar fötterna i mitt härliga bad som jag har!

Kommentarer
Postat av: malinm.se

ska du flytta? =)

2009-01-11 @ 15:53:43
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0