hej och håååå

Har varit helt fel på både dator och luren, dom närmsta veckorna... Har inte kunnat laddat upp bilder som har varit tagna mm... Himla synd alltså! Men i morse har jag hållt på och fixat och uppdaterat både dator och telefon, gjort en ordentlig rensning igen, alla medelanden, alla nr utom marias och viktiga nr, Tar bort folk som inte hör av sej, onödigt att ha en massa bekanta samt folk som endå inte hör av sej i telefonen... lika bra att ta bort skiten!

Sitter på Msn här, och föklarar för maria att man blir bredare för åren, och att skelettet vidgar sej. Och att man med åren helt enkelt blir rundare och bredare! För kul samtals ämne igentlligen. Med tanke på att vi sitter och kikar på bilder på oss själva för 10 år sen, vad smal men va. Men nu 10 år senare så har ju man breddat sej! Helt inställd är jag också.

Gud vad jag längtar tills jag får lägenheten! Tycker att tiden står still... Fast hela den här veckan har hitills gått väldigt fort, kanske för man har jobbat hela veckan lång? Idag är det torsdag den 29 januari, bara 2 dagar kvar av månaden och bara 18 dagar kvar tills jag får inträde i lägenheten. Ska bli skit kul att få flytta dit! Men kommer som sagt ta tid eftersom vi ska renovera!
Lite blider från flera veckor tillbaka


              Gizmo är skit mallig över sitt ben!

   Kom det en massa snö oxå, som Gizmo bara älskar!

.....Besökte marias suchi restaurang som hon fått jobb på

Klippte annicas hår! ser mej själv som frisör! vart skit snyggt, varör slösa 500 spänn hos frisör nar man kan be nån om lite hjälp? Så jag klippte annicas hår, på längden tog jag av ca 7 cm, klippte upp det och tog av runt 15 ca.

ser till min förtvivlan i mores innan jag skulle gå på promenad, att Nettans vidrute torkare är trasig! ser ju bara för kul ut, när den sticker upp, och ändå roligare om hon skulle sätta igång vidrute torkarna!

             Så här söt är Gizmo när vi är ute

Har anmält mej och Gizmo till hundkurs, som börjar vecka 14, alltså i början på april. Häller på att träna stenhårt på ligg, vilket han börjar fatta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0