då har man besiktat bilen

har sån jäkla träning rk i benen, känner mej helt handikappad  var nyss och besikta bilen, vilket inte gick så bra, hade en trasig positionslyckta, frambromsarna bromsade ojämt, samt läcker den gas! - avgaser, nån lecka!
Himla synd alltså! Jag maria samt Gizmo va på besiktningen, själv älskar jag att besikta bilen, är min hoppy! Vart så irreterad med tanke på att jag inte har ett öre kvar. Säger till maria aa jag har inte råd med nått kan inte följa me er nu på båtresa, för bil-jäveln ska krångla. Blir så less.

Bank snybben Andreas ringde nyss, tänkte själv ringa upp i samma sekund han ringde, så det va ju lite kul. Fick lånet beviljat. Nu hoppas jag verkligen att jag får lägenheten. Eller jag ska bara ha han!!! är helt inställd.

Vad jag längtar tills i morgon, är ledig min förhoppning är den att Maria ska komma, så vi kan kolla på Beck, färga mitt hår, och vise värsa. Hoppas människan får tid.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej gumman, verkligen synd med träningsvärk. jag vet vem som budat på lägenheten före dig. Träffade Jesper idag på arbetsförmedlingen, och han kände tydligen henne som budat innan dig. Och hon hade sagt att det var någon (dig alltså) som skulle kolla med banken om hon lån, annars skulle väl den andra tjejen få kåken, Men va skönt att du kommer få´n nu då! :D

2009-01-14 @ 23:22:48
URL: http://miamango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0