blivit gammal å stel, orkar inte gå på stan


Var in till Norrtälje här om dagen. Hade med mej både nettan och Annica. Jag skulle fixa ljud dämparen. Sa till Anett & Annica att jag inte orkade vara i Norrtälje hela dagen, eftersom jag var trött.... Så vi bestämde att vi skulle mötas igen efter en timme. Eftersom jag blir så less på gå i affärer när dom står och velar hela tiden, bestämde vi att jag skulle ta en promenad med Gizmo. Eftersom jag hade honom me. Gich en timme drygt, ringer till dom.. Inte klara... Ringde IIIsabelle, så hon kom in till Norrtan och hade med sej hennes golden valp. Ski söt och stor. Mer än dubbelt så stor som Gizmo. Var med Isabelle i drygt 1,5 timma han ta en fika också.

Ringer upp nettan och annica yttligare en gång till med tanke på att det hade gått 3 timmar! INTE klara, dom sitter och äter pizza, så jag tänkte. Jag åker ner till pizzerian och väntar på dom så vi kunde åka hem. När jag väl kommer fram efetr att en bil hade kört ner en stolpe, så är som inte kvar! Dom ör på intersport som dom vart redan 3 gånger på. Fan vad förbannad jag va alltså. Både frös och var förbannat irreterad samt hungrig. Är så less på att gå på stan med folk som ska ta tid på dej!

                                        Kollisionen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0