30 års kris?

Funderar starkt på om jag har hamnat i 30 års kris! inte för jag vet vad det innebär, men det känns som jag har hamnat i 30 års kris! Åkte ner till morsan för att skidor tex. Hade funderat länge på att åka just skidor, så jag ringde upp henne, visst hade hon mina skidor där. Åkte ner dagen efer tidigt på morgonen. Klockan var nog vid 8, morsan hade inte ens gått upp... Och jag själv som sover fram till 10 på morgonen, gick upp vid 7, för jag va så himla sugen! rkade inte åka lessnade innan vi ens hade kommit iväg typ. Men åkte i drygt 30-45 minuter iallafall. Lyckades ramla till och med, var en jätte liten backe, jag tänkte att jag tar satts , men ramlade på arslet istället!
I dag vaknade jag oxå vid 7, gick en långpromenad, ingen människa var vaken när vi kom in på morgon kvisten. Började städa och röja, böt lakan tvättat, städat fågel burarna, tränat gizmo, hunnit kolla på 2 filmer, dark water, return tror jag den hette, sen kollade jag oxå på i know who killed me. Bra filmer!
Badat fötterna med mitt fotbad som morsan hade snott från mej, jätte skönt! Nä nu ska jag kolla på blonde and blonder, den verkar jätte bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0