- 0,5

Min lilla vovve Gizmo har totalt vägrat att äta på flera veckor, eller han tar någon kula.... Kollar på när resten av hundarna äter och bara struntar i sin egen mat. Morsans hund löper nu och hon bor några kilometer härifårn om man genar genom skogen, kanske därför?
Har glömt bort att väga lilla pojken oxå gjorde det igår mycket riktigt han har gått ner 0,5 kilo, har vägr 3 kilo och nu väger han bara 2,5. Måse få upp han i vikt så nu blir det kött och smör som gäller hahaha... Testade att ge gizmo dom andra hundarnas mat tror märket heter specific, och det åt han! 1 dl + skinka, så han åt iaf! bra det, ska till vetrinären med honom i veckan så hör efter då hur jag ska göra!

Lägenheten..
Ja har ansökt om lån men tror ni inte att bank gubben är sjuk, mäklaren ringde upp mej och frågade om jag va intresserad och om jag hade kontaktat banken. Är ett jäkla meckt känner jag. Får ta kontakt med nån annan helt enkelt, kan ju inte hålla på att vela.

Bil jäveln ska besiktas nu oxå, nått som läcker samt är bacspegeln sönder! tror inte att den går igenom men får lixom se! Ska fixa backspegeln idag innan jag börjar jobba. Får höra efter med grabbarna på meckonomen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0