hela dagen har jag varit ute!

Jag och Isabelle var ute med hundarna i 2 timmar. Vi gick och vi gick... Åkte till Norrtäljes brukshundsklubb, hundarna lekte lite... sen gick vi på en lång promenad. Själva promenaden tog lite mer än 2 timmar. Hennes hund Manno, en golden på 4 månader, och Gizmo som är 1 år och 1 månad. Dom hade jätte kul, Gizmo är mycket snabbare än lilla Manno =) Han såg så klumpig ut när han sprang.. Mötte många som var ute med både hundar och stavar! För kul, det var en gubbe som letade efter Grind skolan, hahaha mitt ute i skogen, för kul. Kunde bara inte sluta skratta när han gått, han såg hel snurrig ut.
Kan tänka mej själv när jag kommer upp i åldern att jag börjar virra, och inte fattar vart jag ska. Kan tänka mej själv vara ute i skogen för att leta efter konsum...
Nä men så gammal var ha nte, va kanske i 40 års ålder men det va ändå kul...

Manno kommer skuttandes

             Isabelle står och velar, telefonen är trög...

                   Synd att men inte fick nån närbild...

                        Vad roligt dom hade!

..... det börjar bli mörkt, men jag kunde inte låta bli att ta kort på dom som röjde!

Nu Måste Gizmo vara trött i kväll, först var jag ute i morse på en promenad drygt 1,5 timma. Han lagom komma hem, skrev lite på bloggen... åkte till Norrtälje va ute i några timmar.
Testade på lite agilyty, på brukshundsklubben. Dom hade hinder, vilket Gizmo tyckte va skit kul. Sen hade som som en Bräda han Gick upp på, vilket han oxå fattade. Sen testade jag en anna grej, det var som hen trappa upp sen som trappsteg uppe i luften, sen en trappa ner, vilket gick bra!
Lilla Manno, är för liten, Isabelle testade, men han fattade inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0