strul

Har haft så mkt att gör att jag inte har haft tid att sitta vid datorn... Fick lägenheten i måndags, gick bra på banken =) så nu är han min! Åkte dit till lya för att kika in. Blir så less, kom dit... vi går runt och kikar lite, ser på förster listerna att det är aldeles svart av skit! sa det till morsan, men hon fattade först inte... åkte sen hem eftersom det inte fanns så mkt lyse och det var en aning mörkt.. var så irreterad, hakade upp mej på skiten jag sätt... dagen efter, alltså i tisdags åker jag och farmor dit, för att börja måla fönstren. Sa till henne att vi måste först börja kolla igenom om dom har städat för i huvudtaget. örjar kika runt,

- inne i tvättstugan vid golvbrunnen, att den inte var rengjord alls! Höll på att spy så äckligt var det.
- golvena låg det skräp på, som smuler av något slag.
- inget av fönstrena var rengjort, var fullt av spindelnät, torkade spindlar och flugor, en massa skit...
- inne på toaletten låg det fullt av damm, ovanför spegeln, vid räckena... riktigt snuskigt.
- under kylskåpet var det tjockt lager med damm, och skit, vidrigt!

Blev så irreterad för vi skulle ju börja måla, fick börja gära rent fönsterna, vilket tog halva dagen bara det... sen började vi att slipa, ett jäkla meckt med det me, han måla taket i mitt sovrum oxå, slipade fönstet i köket samt i sovrummet. Ringde upp mäklaren angående detta. Hoppas nu att gubb fan som sålde lägenheten blir betalnings skylldig. Det ska jag se till att han blir!
Helt slut, sen åkte jag och käkade hos maria, och sen bar jag iväg för att jobba.

skitig golvbrunn

under kylskåp

på golv, skit på väggen

fänster listerna va svarta av skit


bara några av dom bilder jag tog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0