bullbak


En bakdag...
Maria kom över, käkade lite me mej... Sen bakade jag maria och jeanette en massa goda bullar samt sockerkaka. Jeanette hade gått hela dagen och tjatat och väntat på maria. Redan dagen innan började ungen att tjata och undrade när maria skulle komma, för kul. Tippar på att jeanette har maria som idol!
Tidigade på dagen hade  vi åkt över till farmor och fikat och kollat på hennes soffa som jag ska få, inför flytten. alldeles gräs grön är den, hur ful som helst. Så nu saknas bara att vi måttar soffan, så jag kan köpa ett överdrag, så blir ju soffan som ny =)

Kommentarer
Postat av: benny

Hej Helan

Har inte läst din blogg på ett tag men nu är jag ganska up to date.

Nej tyvärr, vi kan nog inte ha några nymfparakiter. Ebba kanske vill ha dem att leka med men....

Hur går det med flytten? Har du TV? Kul att du hittat nåt eget.

Jag blir lite orolig för de där rensningarna du nämnde. Hoppas det inte är nåt vanligt förekommande. Hårfärgen då. Jodå, men du kanske borde låta håret vila ett tag. Du blir inte lyckligare av en ny hårfärg hela tiden.

Ha det bra

Benny

2009-02-11 @ 08:12:16
Postat av: Jennifer

nejmen Jan- Tore! vilket vackert namn jag fått!!

2009-02-13 @ 14:07:10
URL: http://beennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0