helt slut

är helt slut, efter att ha gått upp i 2 veckors tid vid 7 på morgonen... Både idag och igår har jag varit ledig från mitt jobb. Så jag farmor och pappa har hållt på hela dagarna med att fixa och dona i min lägenhet. så nu är alla taken målade 2-3 gånger. alltså är takena helt klara =) sen är köksfönstret helt klart, målat 3 gånger. Sen har vi bara mitt sovrumsfönster och alltandörren samt fönstert inne i vardagsrummet kvar att måla 1 gång till... helt slut i armar och i hela kroppen. Speciellt i höger axel, har så himla ont att jag knappt kan vrida huvudet åt vänster för det stramar år och gör ont. Är varken van att gå upp på morgonen eller att hålla igång hela dagen lång... Mina händer känns som sandpapper, jätte torra av allt medel som vi andvänt oss av, all målar färg.. I morgon blir det så att vi målar klart fönstena som är kvar, sen så målar vi listerna intill golven, så dom oxå blir snygga och frächa.
Är så less på det här nu känner jag! har totalt lessnat! inte nog med det så har jag fått en mun blåsa, gör sååå ont. och går och irreterar mej på den me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0