söndag


Nu har jag hållt på i helgen och plockar rensat och haft mej... Fick jätte mycket gjort både idag och i går... Har blandannat diskat alla glas och tallrikar som ska mad till lägenheten... Lagt ner det i banankartonger, ett jäkla meckt =) Skönt att ha allt färdig packat innan man ska flytta in! Det dröjer dock minst 1 månad innan jag kan flytta in, får tillgång till lägenheten nu om 15 dagar! Så då är det bara att börja måla, tapetsera byta golv, ja allt..
Ska ta en fika med Maria idag innan jag börjar jobba. Skulle käka tacos, men fanns ingen köttfärs som passade damen, så kom på att man kan ju värma fiskpinnar och ha i ställt! hahhaa rolig mix det där med tacos med fisk pinnar! Men jag är ju lite speciell när det gäller mat, men gud vad gott det var!
Maria har komit in i en period då hon bara käkar pommes & bearnaisesås!
I vecka här så jobbar jag bara måndag onsdag och torsdag så är inte så mkt... jobbar dock i kväll så på måndag har jag jobbat 4 kvällar på raken lite jobbigt... Men det ska bli as skönt att vara ledig hela helgen, nästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0