sökte alla jobben i komun!

för kul, satt här hemma och skrev ett helt nytt cv. Satt i timmar bara och luskade ut hur man skulle skriva, satt på olika sidor på nätet och kollade... Till sist fick jag till ett ganska så bra! så jag tänkte att det är lika bra att söka ALLA jobb som fanns i komunen! Fick ganska snart svar från en
Hej Helen
Här låst ditt mail., tack för det.  Men just nu under våren,har vi behov av att anställa sjuksköterskor på vikariat hos oss. Vi har flera undersköterskor som arbetar fast hos oss.  Vi behöver minst ha undersköterskekompetens på vår personal, för att kunna arbeta med våra svårt sjuka patienter i deras hem.
Tack för visat intresse och ha det bra

Med vänlig hälsning
Gunilla Ogefalk
Chefsjuksköterska

Jag har alltså sökt på, inte sett eller läst riktigt vad jag har sökt... Bara för att jag måste ha ett annat jobb på minst 75%... jag som inte ens har en utbildning lixom. Men jag är helt inställd på att jag får tjänsten på securitas, helt inställd. Har skickat in en ansökan 2 gånger...
Nått jobb måste ju höra av sej, kan man tycka eftersom jag skickade iväg 78 ansökningar... Men som sagt 99% av alla jobben måste man vara utbildad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0