så less

Var och bytta däcken på bilen innan jobbet, vilket tog en jävla tid, 1 timme! Även så var jag på en däck firma i görla. Skulle vara där 15.45 och han sa att det skulle ta ca 40 minuter, så jag tänkte om jag kom tidigare, så skulle jag hinna fika med maria. Så jag kom dit halv fyra ungifär... Han började och jag hade med mej Gizmo så vi gick en promenad på 45 minuter... Han va inte klar när jag kom tillbaka.. Dä var klocna 16.15, blev lite sressad eftersom jag varken hade hunit käkat eller lämnat Gizmo, eftersom jag skulle börja jobba kl fem. Ingen motagning på telefonen, var så irreterad. Tänkte för mej själv, är säkert för jag är på industri onrådet, motagimimgen är kass.. När klockan var 16.35 så vart han klar, tog alltså 1 timme. Så brände jag in till Norrtälje, Fortfarande ingen som helt motagning... stängde av luren, drog ur batteri simkort... gjorde allt, tillslut åker jag till Maria i vild sjansning att hennnes lur fungerar, men å nej det gjorde den inte. Fick låna hennes jobb lur, å kontakta mamma.. Efter mycket om och men så hämtade hon Gizmo vid mitt jobb, eftersom jag var försenad. Jävla 3, telefon jäveln fungerar fortfarande inte, kansek lika bra att slänga skiten?
Kommer på när jag jobbar, då var klockan 9 ungifär att jag bara hade käkat frukost, va skit hungrig, hade antagligen inte känt något eftersom jag hade stressat runt så himla mycket,l så jag åkte upp till donken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0