jobbig vecka


 jätte fin bild på black baloo´s Milton =)
foto: Helen

Har inte haft en sekund ledig på hela veckan. Har gått en kurs på jobbet och börjat 8 på morgonen, kursen har hållt på tills 16.30 på eftermiddagen. Sen har jag jobbat 17-22.40, blev som vanligt övertid. I Tisdags slutade jag inte för än 24.00 pga strul... Orkade inte ens åka och hämta lilla Gizmo, som var hos mamma. Eftersom jag skulle börja 8 igen dagen där på. Gizmo fick bo hos mamma halva veckan, eftersom jag inte hade tid att ha honom själv! Både jag och han blev så glada när vi sågs igen... Sån mysig hund jag har =)
Helt slut är jag idag när allt är över! Kursen var bara en vecka, men jag är inte van alls vid att gå upp 6 varje morgon... Är van att kunna sova som jag vill och inte känna någon stress för att gå upp, så det var det jobbigaste. Vad kusen handlade om var typ , ja det har jag glömt så intresserad var jag... Gick den enbart för jag behöver stålar, vem behöver inte det lixom.
Idag nu när jag kan varva ner, har jag huvudvärk så det skriker om det. ska dock jobba ikväll, men det är inte så farligt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0