Glömde bort att anteckna om fiket

Hittade en jätte snygg kristall lampa! sån vill jag ha, dyra går på 4000:-

Fikade hos maria på sushi restaurang. IIIIIIsabelle och jag. Vi hade inna åkte och köpt kaffe bröd, eftersom det inte finns på reataurangen.. Blev en bullkrans med vanilj och hallon. Jätte gott. Jag rensade dock bort vanilj krämen eftersom jag inte äter det!
satt och fikade. Jag var så himla hungrig. Så jag ringde och beställde pizza, IIIsabelle skulle oxå ha en. Käkade givetvis på sushi restaurangen. Såg väll lite kul ut, det serveras ju bara sushi, och vi sitter där och käkar pizza. Och maria och hennes sallad. Maria själv hade fått aldeles för mycket ost i sin sallad, vart tvungen att göra en så kallad rensning! Själv käkade jag en vesuvio utan ost, och Isabelle tog en banan pizza.
Känner mej helt slut nu när jag är hemma, ska nog gå och knyta mej ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0