ett evit väntan


Jag och maria gick på stan en sväng inna jag skulle jobba. Jag hade helt slut på inpackning till mitt hår, och var bara tvungen att köpa. PHC hair repair, samt så köpte jag björn axen deep conditioner repair... Har bara prover björn axens en så länge, och min förlängning vart som ny, den var riktigt bra. Hade i inpackningen i 30 minuter ungifär, gick runt hemma med en ful grön påse på skalln. Medans jag fönade Gizmo, måste ha sett för rolig ut!
Senare på dagen åkte jag ner till mamma, för mormor skulle komma. Dom käkade medans jag tog en macka, utan smör. Då dom bara hade bregott, och det kan jag absolut inte ha på maclkor jag inte! smakar ju smööör! Själv kan jag enbart äta becel eller lätta! Vänter på att annica ska komma hem från skolan oxå, för vi ska slingra håret! Hoppas det blir platinablont som jag vill hat!
heypa =) // Lasse kristerz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0