då har vi slingrat håret

Vilket meckt me det här med hår! fick bleka skiten 3 gånger men är fortfarande inte riktigt nöjd, vad gör man? Jo man funderar på om man inte ska färga mer.... Blir trött på mej själv när jag håller på som jag gör! Jag hjälpte annica, men hon kunde inte hjälpa mej att slingra mitt hår, så det tackar vi för! Annica envisades om att hon skulle ha en regäl stor tjock slinga, mendans jag själv bara skulle ha lite grann på överhåret! Vi börjar lägga i färge, eller jag... Hade precis lagt i annicas färg då jag frågar, kan inte du hjälpa mej med mitt hår? Vaa?? Nää jag kan inte fick jag till svar, blev less och la bara i skiten i mitt hår. Frågar annica om hon iaf kan se om jag lagt överallt, och det hade jag gjort sa hon... Gick 40 minuter. sen sköljde vi ur det

Blev så här

             va det värsta jag vart me om

annicas hår vart iaf gul, orange, mitt ljus brunt då annica inte sa att det behövdes mer.. aja så vi lagg i en gång till... men mitt hår blev nu som annica fick första gången, gul orange. Annicas vart relativt bra... Men hon gjorde inte som jag och la i en 3 gång... Så medans min 3 färgning verkade så åkte vi hem... sen sköljde jag ur håret.. Riktigt spänadnde, trode att det skulle bli som jag ville ha det, var helt inställd! Nu är mitt hår jätte slitet! Gick till och med av drygt 1 dm. och jätte tort i topparna, har öst i med silicon droppar... Så hela håret är alldelse fettigt, och ser fettigt ut nu. Aja ska man vara fin, så får man lyda  pin.. ja, vad det nu heter.


Klicka på bilderna för att se dom större

  
Här gick håret va, vart inte sån jätte bra bild, aja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0