bisiktigat bil´n



Jobbade igår kväll, och idag på morgonen så gick jag upp vid halv 7, för jag skulle besiktiga min bil. Jobbigt att behöva gå upp på morgonen, måste vara bland det värsta jag vet. Men det gick bra, kärran gick igenom. Gizmo följde så klart oxå med, och alla snubbar som jobbade där tyckte han var så söt =) Va så sugen på chocklad så passade på att käka cloettas polly x-mas collection, jätte äckliga måste jag säga, uch...

Idag får jag min lägenhet, tiden går som sagt väldigt sakta när man väntar. Ska till banken vid 4 tiden och träffa mäklaren samt snubben som säljer lägenheten. Sen är den bara min alldeles egna lya! Farmor min är så nervös, igår ringe hon mej 3 gånger och redan nu på morgonen har hon hunnit ringt 2 gånger, hon som annars sover på morgonen.. Hon ska hjälpa till att måla fönstren och väggarna, en 74 årig tant, som är som en ungdom. Är jätte snällt av henne att hjälpa mej. Hon älskar att måla är det roligsate hon vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0