är alla idioter som helena? förstöra andras hår...

tycker att det är så synd att folk förstör ens hår! Blev så himla besviken på "helena" skrev om detta i oktober angående mitt hår som blev förstört tack vare helena

håret som helena satt in, hade det bara i 2 månader och då hade mer än hälften av alla slingor låssnat. trassligt jämt, bara en massa tovar, var som barbie hår.
hade jätte ont i min hårbotten, eftersom hon hade satt in slingorna konstigt och var fullt av tovar.

skrev då om hur besviken jag var att hon förstört mitt hår. för att läsa inlägget kolla på oktober 2008. Fick nyss en komentar från en annan som har blivit blåst som jag. Tycker bara att det är så himla synd att folk kan göra så! hur är man funtad? Man säger att man kan, och att man är utbildad, och att det ska vara bra hår.... Vilket det visar sen inte vara.. Tycker bara att det är så dåligt av unga tjejer som beteer sej så här! Är inte vidare kul att låta ens eget hår bli helt förstört. Man får panik, vet inte vart man ska ta vägen. När man sen kontaktar personen bryr den sej inte. Skiter fullständigt i en. Blir så förbannat irreterad på det här! Folk lägger alltså ut anonser på blocket och påstår sej kunna, men i själva värket verkar dom inte kunna nått. Nej då betalar jag gärna 2-3000:- mer och får det sjysst gjort. än att nån idiot sätter in hår, och det är bara skit, och att ens eget hår går av och blir helt förstört. Som mitt vart, tack vare Helena.

Gjorde min förlängning på mixn atyle hair på st eriksgatan i stan och den kostade 3000:- inte speciellt dyrt. är 100% äkta so.cap hår, europeiskt. var inte dyrare på frisörsalongen, utan kostade lika mkt som hos Helena.


inte en enda tova i mitt hår, som jag har i nu! är tunna fina hårstrån som inte har trasslat sej en endaste gång. är inte svårt att kamma efter ducsh. bra kvalité helt enkelt =) har inte heller tappat en enda slinga! vilket tyder på bra kvalité på kleratinvaxet.
bäste jag har varit med om

p.s kontakta inte någon som du inte vet 100% kan utföra en förlängning på korrekt sätt. Du blir bara blåst, sen står du där. är bättre att gå till en riktig frisör på en salong enligt mina rekomendationer.

d.s alla är inte som Helena och andra som sabbar ens hår. Finns säkert dom som gör det bra.

/ Helen

Kommentarer
Postat av: Lars-Åke

Haha svider de i skitan // björn... kollade på de meddelandet senast idag..

2009-02-25 @ 21:13:01
URL: http://miamango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0