§



vi gick upp redan vid 7 i morse, för jag skulle jobba... vilket inte blev av.
Så jag och Gizmo har hunit med en massa idag. Duchade Gizmo, hela han var alldeles skitig i pälsen. sen skjutsade vi in nettan till jobbet. Har hunnit tvättat 2 maskiner tvätt. Varit ute på lång promenad och så har vi tränat inför utställningen som är nu på lördag i Tierp. Har köpte ett nytt utställnings koppel som är vitt, blir mycket snyggare än det svarta som jag har. Det har jag nu när jag tränar han.

Igår så jobbade jag som assistent för första gången, vilket verkar vara kul.
Sen var det meningen att jag och Emma skulle träna hundarna, men det vräkte ner med regn, så vi tog bara en promenad på stan. Emma hittade en regn jacka åt dora som hade ben. Men hob´n var lite osäker så hon får väll se om hon köper den eller ej..
Sen åkte vi upp till Maries djur affär, passade på att fråga henne om Gizmos gula mage.. Hon födde uppa han och har Black Baloos kennel. Men hon visste inte riktigt hur man får bort det. Så Igår när jag kom hem så mailade jag några uppfödare och frågade om don hade något bra tipps, dom flesta använder espree  Tear Stain & Spot Remover. ska absolut testa det! Någon somtestat om det är bra? Ska vara på hela netten sen ska man skölja ur på morgonen. Upprepa i flara dagar. Sen fick jag oxå tipset att använda baby servetter, efetr varje gång han har varit ute och pinkat.


                                                                        

Kommentarer
Postat av: Emma

Den "tear and spot remover" har jag hemma, den kan du få låna o testa med så vi kan se hur det funkar ;)

2008-09-12 @ 09:53:53
URL: http://gull3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0