Nya jobbet



Början på det nya jobbet började igår, torsdag. Skulle ha jobbat men personen ville inte ha hjälp samma idag. Känns ju toppen att få betalt för att vara hemma, och slippa engagera sej i jobbet! Får se hur det blir nästa vecka, om människan vill ha någon hjälp... Är ju ändå lite tråkigt, när man har sätt fram emot det. aja..
Eftersom jag blir ledig nu så ska jag gå ut en lång promenad med Gizmo, får se om jag tar med mej dom andra hundarna.

Angående den nya produkten som jag köpte till Gizmos päls. Den sprayade jag i mitt eget hår och skulle se hur resultatet blev. Vart jätte mjukt och lent! Jätte glansit. Tycker att det gav bättre efekt än glans droppar.

Om 9 dagar så är utställningen i Tierp, jag och Gizmo ligger i med träningen. Han är så himla duktig =)


Kommentarer
Postat av: HUNDMODEBLOGGEN SVARAR

Tack söta du! :)



Nej, jag syr inte själv. Är helt värdelös på det ;)

Men jag shoppar ofta, mycket och gärna! Och jag gillar att nosa upp nytt och fint hundmode till Maggie - och till mina läsare.



Vad gullig din Gizmo är!

2008-09-05 @ 14:12:06
URL: http://poshpoodle.blogg.se/
Postat av: Lea

Tack så jättemkt ! :)

Vilken urgullig hund du har :D

2008-09-05 @ 16:36:15
URL: http://leeea.blogg.se/
Postat av: RonjaS

Åh vilka söta hundar du har! vill osså ha en papillon, hoppas att jag får ihop tillräckligt för att köpa en egen nästa sommar :):):)

2008-09-05 @ 21:59:21
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0