glömt bajs påsar =)



Igår fick Gizmo vara med Emma i deras butik, eftersom jag jobbade och kunde inte ha honom med mej. Gick jätte bra! Sen när jag och emma hade slutat båda två så tog vi en promenad på stan, Givetvis la Dora en regäl klubba, mitt på vägen, och varken Emma eller jag hade med oss några bajs påsar! Typiskt. Går för bi en tjej som kollar konstigt på oss, för vi inte og upp det! sen kom en cyklist och cycklade rätt i bajan, så det va ju skönt att ingen trampade i det! Gizmo vart oxå väldigt nödig å statt sej och sket i buskarna, tur det!

Idag så skulle jag ha följt me Maria och hämtat sin katt, men det lutar nog åt att jag ska jobba...


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Ja, tack! Du fick in en härlig bild på Gizmo också!! :)

När ska vi träna hundarna nästa gång? :)

2008-09-25 @ 12:30:59
URL: http://gull3t.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0