Gamla bilder


                                             Runt 2 månader

                                            är runt 5-6 veckor


Uch regn, så jag satte mej vid datorn och kollade på gamla bilder på Gizmo. Gud vad han var liten! Tyckte då att han var jätte stor, men när man jämför så ser man vad han har växt. Pälsen har blivit otroligt tjock, och fin. Hela han har blivit så stor nu!

Idag åkte jag å lilla syrran till stan. Vaknade i morse och la märke till att jag inte har några tröjor! frågade syster om hon ville haka på, vilket hon absolut ville. Hon hade oxå lagt märke till att hon inte har några kläder! Så dagen har vi två tillbringat några timmar åt att shoppa.  Sen lunchade vi med Nettan. Mysigt=)
När jag kom hem så gick jag och Gizmo en prommis ca 45 min i spöregen, så nu är han helt slut, och skitig!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hej!1

Vilken sötnos...underbart fin.

Tack för titten på min blogg, såg att du undrade om mina halband b.l.a

Det är bara att beställa av mig, jag gör dom som man önskar och dom blir perfekt till vovven och personliga, men framförallt sköna till vovven.

Jag kan maila dig mer uppgf om några dagar, vår dator där jag har prisuppgifter och allt skrivet funkar inte men vi väntar på kabel som ska komma om några dagar.

Du kan ju även ringa mig om det låter bättre, tycker det är lättare att ta per telefon hur man vill ha det.



Tack än en gång



MVH

Carina Isaksson

0920-66029

2008-09-07 @ 14:27:52
URL: http://www.doggyblogg.stoltmatte.se
Postat av: annica !

naaw, snuttistuttis där allt :) Girremannen :)

2008-09-14 @ 18:16:21
URL: http://lillaasysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0