,



idag gick vi upp tidigt, as kallt och fullt av frost. Kunde nästan tro att det va snö. Märka att det är vinter nu! Gick iaf upp tidigt redan vid 7 för jag skulle jobba.. Men det blev inte av nått med det =)

Sen när jag kom hem så gick vi en promenad jag och Gizmo, vi tog med oss sessan oxå.
Idag så ska jag nettan och Gizmo åka in till stan för att leta efetr prisenter till våran mormor, syster å Lotta.. Alla fyller dom år, Lotta å Jeanette fyller på Torsadg. Mormor fyller 70 på Fredag. Så vi passar på att åka in, då vi båda är lediga. Sen ska vi åka till Emmas affär, och sen bege oss och träna vovvarna=)

Kommentarer
Postat av: Diana

Så söt! Kolla gärna in min blogg, har också en papillon! :)

2008-10-01 @ 20:33:08
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0