'



Har bokat ytterligare en utställning, den äger rum i Rimbo. Den 27 september. Och sen är det utställning nu på söndag i täby, skavlöten den 21 september. Hoppas ju så klart att vi kammar hem första pris =) Emma och hennes Dora är oxå anmälda till dom utställningarna, får hoppas hon oxå kammar hem första pris =)

Idag så hade jag stält klockan på ringning redan 7 efetsom jag skulle in och jobba kl 9. Men fick ett sms att jag inte behövde jobba... Gick upp iaf, känndes lika bra när man ändå va vaken.. Har vart så hela veckan att personen inte har velat haft hjälp. Har ju ett till jobb nu som personlig assistent.. Riktigt kul måste jag säga. Så igår ringde jag till bossen och medelade att jag vill vara tjänst ledig. Så det kommer att bli skit skönt att slippa jobba helger och kvällar sen.

Jag och alla vovvarna tog en redig promenad i några timmar på morgon kvisten. Jätte jobbigt att ha med sej alla hundarna, men kände att det va lika bra. Rätt som det var när vi var på väg hem så kommer en liten hund fram till oss, från ingen stans, ingen ägare eller nått... Vart lite nervös, etersom jag hade med mej nova, rottisen. Hon tycker inte om alla hundar..Ägaren kom springandes efter vovven.. Såg lite kul ut, en gammal gubbe med rediga gummistövlar haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0