sjuk



Jaha ja... Igår när jag jobbade kännde jag mej inte alls bra! Orkade knappt gå eller stå. Hade så himla ont. I natt här så har jag nästan inte alls sovit, och när jag väl somnade ja då ringer ann-kristin och väcker mej vid 7 i morse. Morgon pigg människa. Så jag låg i sängen och funderade på om jag skulle orka knata till jobbet, men det orkade jag inte kände jag. Så det blev att jag sjukanmälde mej. Är ju jätte dumt att slita ut sej i onödan när man inte känner sej ritigt bra!

Eftersom maria skulle vara hundvakt idag så passade vi på att ta en promenad i skogen =) Kände att jag igentligen inte orkade men måste ju ändå ut med Gizmo.  Som vanligt när Gizmo och Elsy Marias vovve ses så blir Gizmo helt tokig, springer runt och piper som en stucken gris=) Ingen menstraktion  så kan inte förstå att han håller på som han gjorde.. Sen gick vi in och kollade på film.

 

Har totalt glömt bort att lägga upp bilder från graven som vi var på förra veckan.
Det här var torsdagen den 30 oktober. Vi åkte för att kolla på våran kära morfars minnes lund. Var jätte fint där! Har inte åkt till graven sen begravningen var och det var för 3 år sen. Hade nästan glömt bort hur fint det var där. Självklart så följde Gizmo me och kollade.
 
        

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Faan va sjysst!! jorå de går fin fint och halloween festen va riktigt sjysst!!!

2008-11-10 @ 16:41:23
URL: http://beennifer.blogg.se/
Postat av: Emma

Vill du träna hundarna nåndag här? Kanske i helgen? :)

2008-11-12 @ 16:27:00
URL: http://gull3t.blogg.se/
Postat av: Anonym

helebn, dom där bilderna har ju jag tagit !! vem har sagt att du fick lägga in dom??, du måste ju fråga innan fattar du väl?! fyfaan vad taskigt ! riktigt dålig stil ! att stjäla MINA bilder !

2008-11-12 @ 17:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0