söta annica på bild =)



åh vad annica är söt när hon är irreterad! =)

Idag är nog min oturs dag enligt mej själv. Dagen började med att jag gick upp halv tidigt, hade bestämt mej för att jag skulle in och städa så jag hade det överstökat... Men så blev det inte, kommer in till det ena stället, fullt av folk. Jaha... då har dom tydligen möte eller nått...
Så jag åkte till det andra stället och tänkte att dom kanske skulle vara klara på det första stället... Men icke sa nicke... Åkte till nettans affär en sväng och sen åkte jag hem.. Små trött och irreterad..
Åkte in på kvällen oxå för att städa men nej, då är dom inte klara så det vara bara att åka hem igen. Blir tokig!
Nu är jag jätte trött oxå känner jag, känner mej så himla irreterad på allt och alla.
Har iaf köpt nya vindrute torkare på statiol idag oxå. Dom gammla hade gått sönder helt och hållet. Skulle även behöva köpa ny backspegel men det får bli nått annat år när jag har tid lust och ork.
Har varit ner till morsans vovvar och gått ut med dom. Märks att knutte den gamla hunden inte orkar gå så långt. Han gick jätte sakta och hade ingen ork. Han är runt 10 så det är kanske inte så konstigt att han inte orkar. Men sånt måste man ju acceptera så vi gick bara en liten sväng.

Såg jätte fint hår igår när jag kikade runt lite. Så nu är jag huuur sugen som helst på att göra en ny förlängning i skallen, hos en riktig frisör! Fan vad sugen jag är! Men vi får se. Det är rätt dyrt att göra förlängning, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0