snö?



Vaknade för en gång skull innna klockan ringde i morse. Så då passade jag på att åke och städa klart. Skönt att få skiten överstökat. Sen åkte jag ner till morsan och gick ut med hennes hundar. Som vanligt är knutte lite små seg så det blev inte så jätte lång sväng vi gick, var kanske ute i 45 minuter... Eftersom jag var tidigt ute i morse så blev det inte att jag hörde av mej till maria. Antog att hon sov. Vet ju själv att det inte är någon höjdare direkt att bli väkt...

Sitter och tittar ut och det ser ut som det skulle kunna snöa? jo det gör det nog. Är små korn som faller ner...

Hoppas att jag får hjälp iår att sätta på dom där eländiga vinter däcken. Förra året var det ett jäkla meckt..

Httade en sån söt bild på datan när jag kikade runt lite. Är från förra årets kalvar. Den där söta lilla plutten har nån i sverige käkat upp. Helt otroligt igentligen att man äter sånna här djur. Om man tänker efter lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0