jasså?



Idag har jag varit ledig och spenderade morgonen framför tvn, sen gick vi ut på en lång promenad. var borta i 1,5 timme. Hittade en massa konstiga spår " avtryck " i marken, antagligen nån böver eller fågel. Kunde inte låta bli att ta kort!
Gizmo var så trött nu på kvällen så han orkade knappt äta. Låg ner och tog en kula i taget...
Har kännt mej så himla trött hela dagen. Känner att jag har jätte ont i benen oxå... Lite jobbigt..

Igår så var jag oxå ledig, träffade maria och vi tog en fika. Sen åkte jag och visade henne vart jag städar. Hon ska troligt vis ta min gamla tjänst. Eftersom jag har sagt upp mej. Så ringde maria och frågade om inte hon kunde ta över... Så igår så följde hon med mej och städade. Hon skulle se hur man gör och så... Tror hon tyckte att det värkade helt OK.  Jag passade på att färga mitt hår igen. Samma färg som förra gången gyllen brun, vart rätt mörkt... Aja bleks väll ute? Inget varm vatten var på heller märkte jag när jag ställde mej i duchen, gud så skönt ;)

    

Är så himla sugen på lusse bullar. Har inte hittat det i någon affär, och det bli jag tokig på! Samma när fi skulle fika, då fanns det heller inga lusse bullar....? Hur kan det komma sej?
Ikväll så ska vi kolla på Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0