gnäll



Helt slut efter att ha jobbat hela veckan låång! Är enbart ledig idag och sen ska jag jobba 3 kvllar till, ledig en och jobba 2... Är helt otroligt igentligen att man bara är ledig 1 dag. Skulle ju se roligt ut ifall om vanligt folk var ledig en dag i veckan tex jobba mångad, tisdag, onsdag LEDIG TORSDAG jobba igen fredag lördag söndag måndag. Finns nog ingen som igentligen orkar det? Jag är iaf helt slut! Igår var jag så himla trött att jag knappt kunde gå... Aja idag är det en ny dag och för en gångs skull ledig men är så himla trött, funderar på om man kanske ska gå och knyta sej? Har vaknat flera nätter på raken vid 3 tiden och varit jätte pigg...
Igår när jag jobbade fick jag en utskällning av en gammling så fick värsta mardrömmen om tjärringen!
Har kikat runt lite på arbetsförmedlingens hemsida men det finns tamme fan inga jobb... Ska nog kontakta Rolf och höra efetr om man kan jobba dagtid i stället. Och funderar även på att säga upp mej från jobb2... Får se hur jag gör.  Men gud så jag gnäller...

Ihelgen här så händer det inget roligt alls, då jag ska jobba...





Blir väll att jag tvättar Gizmo idag oxå, han har sån himla skitig päls den är nästan grå den vita pälsen.. klippa klor och borsta är det dax oxå att göra..
Nä nu ska jag käka håller på att svälta ihjäl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0