fikat me iiiiiiiisabelle


Vilken kvinna, tog en kopp kaffe med IIIIIIIIIsabelle igår. Riktigt mysigt. Var så himla länge sen jag träffade henne. Var nos i somras när hon tog studenten som jag träffade henne sist. Vi har pratat länge om att vi ska ses men det har inte riktigt blivit av...
Hon är ju för rolig hon me, är nästan som en 5 åring i sitt sätt att vara, har ingen empati eller medkännsla alls. Maria har sagt upp bekant skapen me na hon orkar inte me människan. Men bara man inte umgås för mycket med henne då är det OK. Va för kul in kommer en människa med en mössa, aaa men assa mössa kunde inte hålla mej för skratt.
En annan sak som är typisk henne det är att hon bara pratar om sej själv,och då menar jag bara om sej själv. Hon frågar inta vad man själv gör eller hur man själv mår.... lite kul endå tycker jag.
Nu ska hon skaffa en hund oxå så det blir ju as kul. Hon ska ha en golden retriver. Och den ska hon få hem om några veckor.

Igår på jobbet så var det struligt som vanligt. Man hinner aldrig sluta när man ska, utan det blir jämt övertid. Var så himla stressigt så jag glömde mitt körkort i en låne bil. Såååå pinsamt. Kom på det när jag kom hem mitt i natten, så jag ringde upp trygghetsjouren och medelade dettta. Så i morse gick jag upp tidigt som attan för att åka in och hämta det. Rolf hade tagit äran och hade tagit väl hand om körkortet, tur det.

Idag var det meningen att jag och Maria skule gå ut men jag känner inte alls för det. Så det är ju jätte synd alltså. Nä nu är det våra bästa år, som jag baar måste se på. Är så himla spänande.

Kommentarer
Postat av: benny fröjd

Hej Helan

Vad synd att dina vänner inte är lika empatiska och medkännande som du är.

Tänk att ha mössa på sig, det är ju helt katastrofalt.

Visa gärna mer roliga bilder.

Hälsningar

Benny

2008-11-14 @ 15:15:00
Postat av: Maria

haha klockrent inlägg alltså! o benny då som skriver hane ju för rolig :P

Den där bilden kommer ja ihåg, brukar bli så när man blir upplagrad ;)

2008-11-14 @ 16:50:31
URL: http://miamango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0