Natural ESPREE, silky show conditioner

I
image27
Idag har jag och Gizmo inte gjort så mycket.. Vaknade vid 3-tiden i natt och då var han nödig, så fick gå ut med honom då en sväng, somnade snabbt om igen sen när vi lag oss.
Är jätte fint väder men gud så jag känner mig trött!
Gizmo ligger och tuggar på sitt ben medans jag sitter här..
Har provat att ge Gizmo sallad och gurka, vilket han förstås tyckte va jätte gott, och bara ville ha mera!

image28
Har funderat på en sak, kan detta schampoo vara bra för människo-hår? är jätte bra på hundar, dom får en jätte fin och glansig päls när man han andvänt det. min fråga är alltså: har någon provat det på sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0